۱۴ مهر ۱۳۹۰

روح‌ِ شاد




این یادداشت- نوت علی اشرف فتحی است :

«راستش من استیو جابز رو تا همین امروز صبح که خبر مرگش رو دیدم نمی‌شناختم، اما دکتر بیات رو کم و بیش می‌شناختم و شاگردش بودم. خیلی منتظر موندم شاید کسی قبل از من چیزی درباره دکتر بیات هم‌خوان کنه ولی نشد. برای همین، لازم دیدم برای ادای حق شاگردی ایشون و سپاس از زحماتی که بیش از نیم قرن برای آشنایی جوان‌های ایرانی با تاریخ کشید، بعد از شش ماه ترک گودربازی چند آیتم رو درباره ایشون هم‌خوان کنم.
خلاصه ببخشید که بازار داغ تمجید از آقای جابز رو مشوش می‌کنم!
این پست رو پارسال بعد از عیادت از ایشون نوشته بودم. ایشون تا 90 سالگی تدریس کرد؛ باانرژی و شاداب ...
روحش شاد و با پیامبر اکرم (ص) محشور باد که بسیار به ایشون علاقه‌مند بود و همیشه با احترام از ایشون و اهل بیت نبوت (علیهم‌السلام) یاد می‌کرد.»

و این هم مطلبش در تورجان، وبلاگش.
این هم مصاحبه روزنامه اعتماد.

هیچ نظری موجود نیست: